AK PARTİ DOSYASI /// PROFESÖR NURŞEN MAZICI : ” AKP’ nin 687 yolsuzluk dosyasını cemaat kapattı “

" AKP’ nin 687 yolsuzluk dosyasını cemaat kapattı "

CNN Türk’ te yayınlanan Aykırı Sorular programına katılan Marmara Üniversitesi Öğretim Üyesi Nurşen Mazıcı Yolsuzluk Operasyonu sonrası başlayan Cemaat – AKP kavgasını değerlendirdi.

Cumhuriyet.com.tr

İŞTE NURŞEN MAZICI’ NIN KONUŞMASININ SATIR BAŞLARI

* AKP aleyhinde açılmış 687 tane yolsuzluk dosyası var. Ve bunların hepsini cemaat kapattı.

* Cemaat çok yedi. Zenginleştiler ve artık Nur Cemaati burjuvalaştı. Öbür cemaatler de bana da bana da diyor. AKP’ ye desteğin sürmesinin sebebi bu…

* Ben şuan bir partinin başında olsaydım 81 ilde bu yolsuzluk operasyonunu protesto mitingleri düzenlerdim. AKP’ yi istifaya zorlardım. Ama bunu hiçbir parti yapmıyor.

* Menderes Laik nitelikli bir isimdi. Ne namaz kılardı ne de oruç tutardı. Ama şu islâmcıları yanıma çekeyim; nasıl olsa yok ederim demişti. Ama olmadı işte onlar onu yoketti.

Etiketlendi:, , , , ,

Bir Cevap Yazın

