FETULLAHÇI GAZETECİLER DOSYASI /// ADEM YAVUZ ARSLAN : Eyvah deşifre oldum

O kadar dikkat ettim, bin türlü tedbir aldım ama işe yaramadı ve yine deşifre oldum!

Bugüne kadar “CIA, BND, MOSSAD ve KGB’ye çalıştığımı” deşifre eden(!) havuzcular son olarak İran ajanları ile buluşmalarımı(!) ortaya çıkardılar.

Sabah’tan Abdurrahman Şimşek’in yazdıklarına göre, “İran ajanları ile oturup kalkıyormuşum ve CIA/FBI beni takipten yorulmuş!

Normal şartlarda bu zavallılara’ cevap vermek zulüm olarak bana yeter de artar bile.

Fakat Şimşek’in iftiraları havuz medyasının nasıl çalıştığını göstermesi açısından iyi bir örnek.

Abdurrahman Şimşek nereden uydurduysa seri tweetler atarak benim “Chicago, Toronto ve Boston’da gizli görüşmeler yaptığımı, İran ajanları ile buluştuğumu” yazdı.

Ayrıca “FBI ve CIA beni takip etmekten yorulmuş. Bir de Boston’da Ruşen Çakır ile görüşüyormuşum!”

Önce ‘Acaba bu kez ne yumurtlayacaklar’ diye bekledim.

Gerçi bu iddiaları birkaç gün evvel Twitter’da @ValkryV adresini kullanan Levent Kemal isimli biri yazdı.

Kim olduğu hakkında fikrim yok. Ancak tweetlerine bakılırsa Şimşek gibi ‘istihbaratçılık oynamayı seven birine’ benziyor.

Demek ki Kemal’in iftiralarına kimse itibar etmeyince Şimşek’e görev verilmiş.

Bu kadar yalanı neden yazıyorlar?

Gelelim iddialara…

Havuzun yaptığı haberlerin niteliğini göstermesi açısından iyi bir örnek. Çünkü yazılanlarda tek doğru benim BUGÜN Gazetesi’nin Washington Temsilcisi olduğum.
‘Abdurrahman’a anlatır gibi’ anlatırsam; söz konusu şehirlere hiç gitmedim.

Bugüne kadar ne Boston’da ne Chicago’da ne de Toronto’da bulundum

Tanıdığım tek İranlı, Tahran’da yaşayan bir gazeteci, onunla da 3-4 yıldır temasım yok.

Yani oturup senaryo yazmışlar. 1,5 yıldır her gün yaptıkları gibi.

Açıkçası benimle ilgili bugüne kadar o kadar çok yalan yazdılar ki bu yalanların sonu nereye varacak bilmiyorum.

Abdurrahman Şimşek ve Ferhat Ünlü daha önce telefon irtibatlarımdan bir senaryo yazmıştı. (Artık gazetecilerin telefonlarının dinlenmesinin haber değeri bile kalmadı! Telefonumu kim hangi yetkiyle dinledi, bu gazetecilere(!) verdi sorulamıyor bile.)

Rasim Ozan Kütahyalı’dan Cem Küçük’e, Aydınlıkçılar’dan Ömer Adıyaman’a bir düzine havuz sakini sayısız yalan yazdı.

“Gizli tanığı tehdit ettirmekten” tutun da “Malatya Zirve cinayetini yaptırmaya”, “CIA ve MOSSAD adına çalışmaktan”, ‘Fuat Avni olmaya’, sayısız deli saçması iddialar ortaya attılar.

Hatta herkesi tehdit etmesiyle bilinen Cem Küçük “kitaplarımı benim yazmadığımı” bile iddia etti.

Gerçi kitaplar çıkınca beni arayıp ‘Kitapların çok başarılı, yeni kitap yaz, benim yayınevinden çıkaralım’ demiş ve bu sayede tanışmıştık ama o zaman 17-25 Aralık öncesiydi!

Kısacası havuzcular o kadar pervasızca yalan söylüyorlar ki şaşmamak elde değil.

Mesela, Zirve cinayeti sebebiyle tutuklanan bir sanık hükümetin yargı darbesi sonucu serbest bırakılınca Sabah’a koştu.

İddiasına göre: “Cinayetin organizasyonunda yer almışım”, “Ben yazmışım onlar da tutuklanmış.

Hadi bir sanık kendini kurtarmak için böyle bir yalan söyleyebilir de kendine gazeteci diyenler bu yalanlara nasıl alet olur?

Cinayet 2007’de, sanıkların tutuklanması da… Benim kitabım 2012’de çıktı.

İfadenin yalan olduğunu anlamak için ‘asgari zeka’ ve ‘asgari insaf’ yeterdi ama bunlarda ikisi de yok.

Gerçi siyasi hedefleri için Kabataş yalanını uyduran ve her yerde istismar edenlerden başka türlüsü de beklenmemeli.

Dahası, kızı Sümeyye’nin isminin Fuat Avni senaryolarına malzeme yapılmasına ses çıkarmayanların ‘gitmediğim yerlerde tanımadığım insanlarla görüştüğümü’ yazdırmaları pek de anormal değil!

Anormal olan, arsızca yalanlar yazıp söyleyen bu güruh karşısında halkın hipnotize olmuş hali.

Bu deli saçması iftiralara inanmaları.

Son olarak; sadece bu örneklerden bile ‘havuzcuların nasıl çalıştıklarını’ ve ‘ahlaki seviyelerini’ görebilirsiniz.

İkincisi; Türkiye’de hukuku katlettiniz ama AİHM’e kadar yolu var. Bu yalanlarınız ve iftiralarınızın hesabını vereceksiniz.

Etiketlendi:, ,

Bir Cevap Yazın

