LÜTFEN OKUYALIM VE DAĞITALIM /// Bir sandık görevlisinin notları : AKP neden kazandı ?

turkiye.net – 5 Nisan, 2014

EVET ÜZGÜNÜM AMA AYNI ZAMANDA ÇOK SİNİRLİYİM VE SİZE KIZGINIM NEDEN Mİ, AKP NİYE KAZANDI MI? GELİN BEN SİZE ANLATAYIM…

Dün sabah akıllı telefonların gazabına uğrayıp 5’te kalkanlardan biride bendim sandığa Müşahit olarak gideceğim için, ne olmuş yani 1 saat az uyuduysan diyenlere bir cevabım var: tabii ki o 1 saat bütün gün algılarının çok açık olması için o kadar önemliydi ki, neyse burada kendi dikkatsizliğime kızmaya başlamıştım zaten. Kendi oy kullanacağım bölgeye çok uzak olmasına rağmen Oy ve Ötesi’nden gelen istek üzerine Zeytinburnu’nda bir sandıkta görev almayı kabul etmiştim sizlerin aksine Oy ve Ötesine kayıt olup kendi bölgenize yerleştirilemeyince vazgeçen ve Hatta hiç bi gönüllü olayım bıktım bu düzenden bir şeyler yapmalıyım demeyen SİZLERİN AKSİNE!

Sabah erken saatte sadece Telefonla konuştuğum Sayit bey ile buluştum emekli olmuş sayılabilecek ama hala oyalanmak için kendi işlerini ufaktanda olsa devam ettiren bir beyefendiydi evime çok yakın bir noktadan beni aldı ve Zeytinburnuna doğru yola çıktık, okula vardığımızda daha kimsecikler yoktu yakın bir zaman sonra Oy ve Ötesinden 20 kişi kadar insan geldi hepsiyle tanıştık neler yapacağımızı planladık ve bizim onlara destek olmamıza izin veren siyasi partilerinden bizler için hazırladığı resmi müşahit kartlarımızı aldık. Okulumuz yaklaşık 40 sandıklı büyükçe bir okuldu ancak biz sadece 20 kişiydik. Oy ve Ötesinden gelen okul sorumlumuz daha fazla gönüllü bulamadıklarını söyledi işte burada sizlere kızgınım.

Niye bir pazar o keyfinizi biraz bozmadınız neredeydiniz??? AKP nasıl kazanıyor diyorsunuz ben size söyliyeyim bizim 20 kişiyi zor topladığımız okulda onlar 200 kişilerdi!!!

Her sandıkta 3-4 görevlileri vardı Bir grup lise mezunu bile olmayan oraya 20TL karşılığı gelen kişi vardıki onlar dikkat dağıtıcılardı her daim olay çıkarıp bizim dikkatimizi dağıtıyorlar biz onlarla uğraşırken biraz daha eğitimli belki üniversite öğrencisi olarak gelenler ise deliler gibi sayım yapıyorlar çetere tutuyorlar kapıdan yaşlı kişileri karşılayıp onlara uzun kuyruklarda beklemesinler diye bir yer bulup oturtup onlar yerine sıraya giriyorlardı. Sıraları geldiğinde de oy kullanıp dışarı çıkına kadar onlara eşlik ediyorlardı! Böyle bir durumda kime oy vereceğine karar verememiş emin olamayan kişiler bile AKP’liler çok nazik insanlar bize yardım ediyorlar oyumuzu onlara verelim algısı çok başarılı bir biçimde yaratıyorlardı.

Peki siz ne yapıyordunuz evinizde oturmuş TV karşısında yada internette salak salak sonuç bekliyordunuz aferin size!!!

Bir 3. grup ise avukatlarıydı sandık kurulunun en ufak bir şüphesinde hemen telefonla avukatlarını sandık başına çağırıp savunmalarını yapıyorlardı gerekirse 1 oy için sandığı komple bir daha saydırıyorlardı. Peki bizim adliyelerden yaka paça atılan tartaklanan avukatlarımız neredeydi sosyal medya da paylaşılan o görüntülere lanetler okuyan sizler neredeydiniz??? Bilgisayar yada Tv başında dimi…. yada güneşli pazar’ın keyfini çıkartıp pazartesi iş planını düşünüyordunuz dimi…. Aferin size

Bütün bu arada derede bu görev adamlarını unutmayan kişiler devamlı bunları aç susuz bırakmamak için yiyecek içecek akın akın gelip AKP görevlilerine ve onlara destek olanlara dağıtılıyordu. Biz mi? Bizse 20 kişi birbirimize haber vererek 5 dk sandık başından korkarak ayrılıp çabuk döneceğiz diye boğazımıza dizilen tostlarla oradaydık, e tabi sizin evde yada sahilde yediklerinizde gözümüz yok Afiyet Olsun!!!

Bütün bu arada en az hile düzen üçkağıt oy kullanım sırasında döner diye Zeytinburnu’ndan Beyoğluna dönüp kendi oyumuzu kullandık ve hızla geri döndük o arada ne oldu / oldumu bilmiyoruz çünkü bizim yerimize bırakabileceğimiz birileri yoktu biz 20 kişiydik 20 Spartalı dimi sevmiştiniz o filmi….

Gelelim saat 17:00’a işte o an 200 olan sayıları 300’e çıktı daha fazla olay çıkartacak kargaşa yaratacak lise mezunu, işleri daha sıkı tutacak üniversite talebeleri ellerinde önceden doldurulmaya hazır şekilde hazırlanmış her türlü şikayet, çetele vs formlarıyla oradaydı. Tamda sizin ekran başında iyice sabırsızlanmaya bizim ise gecen 10-11 saatin üzerine iyice yorulmaya başladığımız dakikalardı onlar ne kadar heyecanlı dimi!!!

Esas kıyamet burdan sonra koptu defalarca sayılan pusulalar bir anda ortalıktan kaybolan mühürler, evet kaybolan oylarda, kaybolan resmi sonuç kağıtlarıda oldu evet bunların hepsi bizim suçumuz okulumuzdaki 40 sandığa sahip çıkmakta çok zorlandık ama sandık 40 biz 20 onlarsa 300 kişiydi… Ama bizim gönülleri bizimle olan onbinlerimiz vardı dimi GEZİ’de!!!

Saat gece yarısı 00:00’ı gösterdiğinde zaten AKP nin oyları okulumuzda en Yakın rakibi olan CHP’nin 1.5 katıydı bu onların galibiyetiydi ama biz yinede bize düşen 1 oyu bile kaybetmemek için orada zeka seviyesi “makarna ve kömür olarak ölçülenler” diye adlandırdığınız kişilerle tartışıyorduk! Kusura bakmayın Onların zeka seviyesi öyle olabilir yada olmayabilir ama sizden çalışkanlar sadece programlı robot gibi verilen 1 işi yapabiliyorlar ama olsun sonuçta 1 yada 2 basit yada zor bir şey yapıyorlar! Onların görev adamları vardı bizde ise sadece birşeyler yapmaya çalışan kişiler, birde olaylara dahil olmayan ama en zekilerimiz, en çalışkanlarımız ve en idealistlerimiz olan evde Tv başındaki SİZLER!!!

Başka bir sandıkta ise 2 tane gencecik Hukuk öğrencisi genç kızımızın üstüne yüründü Yasal Hakları olan Sandık sonuçlarından birer nüsha istedikleri için! Ama o iki kız varya evde maç izleyip PlayStationda kavga eden siz erkeklerden çok daha erkek çıktı!!! Zorla karakola götürüldüler 2-3 saat alıkonuldular ama ondan sonra bile geri geldiler dimdik bir şekilde ama onlar kızdı dimi pardon!!!!

Evet itiraf ediyorum 2 sandığa bakmaya çalıştım 1 sandığı bir oy bile kaptırmadan YSK ya götürecek araca kadar teslim ettim ama kimse olmadığı için elimden geldiğince baktığım 2. Sandıkta da bir şeyler döndüğüne eminim resmi sonuçları çalındı o sandığın elimde olan fotoğraflar var ama mühürlü sonuç nerede bulamadık…

AKP nasıl kazanır??? He canım He… Bak böyle kazandılar işte senin desteğinle sadece 1 oy verip hatta onu bile vermeyen yok ikametim yanlış yok sözüm vardı yok şehir dışındaydım yok bilmemne diyen sizler sayesinde! Ölüm hariç kimsenin mazeretini kabul edemiyeceğim! Yurtdışında yaşayan bir çok vatandaşımız bile gelip oy kullandı siz götünüzü kaldırıp 30-40 km gidip attılan oyları koruyamadınız. Ulan bu seçim yapılacağı 2 gün öncemi belli oldu ayarlasaydınız seyahatinizi işinizi ikametinizi vs nizi…

Tebrikler AKP bu kadar organize olduğun bu kadar oyunu koruduğun, bu kadar hile yapıp durdurulamadığın için TEBRİKLER !!!

VE SİZ, GÖNÜLDEN BİZE DESTEK VERENLER, KLAVYE KAHRAMANLARI, SANDIK BAŞINDA FOTOĞRAF ÇEKTİRİP BİR SANDIĞIN BAŞINDADA BEN DURAYIM DEMEYENLER, HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİZ SİZİ UNUTMAYACAĞIZ…

Okuyanlardan ricam şudurki; bu yazıyı paylaşın, paylaşın ki benim listem dışındakilerde utansın bugün değil ama yarın belkibir daha utanmak istemezler… Tabii bir yarın olursa…

(İnan Aktaş – OY ve ÖTESİ Gönüllüsü . Edit edilmeden yazıldığı gibi yayımlanmıştır. 31 Mart 2014)

http://turkiye.net/gorusler/alternatif-bakis-gorusler/bir-sandik-gorevlisinin-notlari-akp-neden-kazandi/

Reklamlar

Etiketlendi:,

Bir Yanıt Bırakın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: